Stichting STAR heeft een hockeyclinic georganiseerd voor het G-hockeyteam van GHHC Groningen.

Stichting STAR heeft op 13 juni een hockeyclinic georganiseerd voor het G-hockeyteam van GHHC Groningen. 🏑🏆

G-hockey is hockey voor mensen met een verstandelijke beperking. Het hockeyteam bestaat uit 30 spelers, jong en oud, ervaren en minder ervaren hockeyers. Tijdens deze clinic heeft Stichting STAR 2 knotshockey sets gedoneerd aan de hockeyers, waarmee zij naast de normale hockey wedstrijden, ook kunnen genieten van een leuk potje knotshockey! Het was een zeer geslaagde dag en we hopen dat de hockeyers nog lang kunnen genieten van het knotshockeyen!