Maatschappelijk helden

Stichting STAR biedt eerstejaars van Albertus Magnus maatschappelijk helden aan!

In plaats van een keer helden op de kroeg, kan je dit omzetten naar helpen bij een maatschappelijke activiteit. Zo is het mogelijk om kennis te maken met de diverse mogelijkheden om je in te zetten voor de maatschappij in de stad Groningen! Via de ledenmail zullen wij eerstejaarsleden op de hoogte houden van de mogelijkheid tot maatschappelijk helden.

Voor andere contact mogelijkheden:

De eerstvolgende maatschappelijke heldentaak zullen we op deze pagina bekendmaken. De afgelopen keren is er geholpen bij de Voedselbank. Dit duurt even lang als een normale heldentaak. Ben je eerstejaars bij Albertus en lijkt dit je erg leuk? Meld je dan hieronder aan, zodra er weer een datum bekend is!

Contactformulier