Donateur worden

Wij zijn grotendeels afhankelijk van donaties van leden van Albertus Magnus en daarmee is jouw steun heel erg gewenst! Leden van Albertus kunnen Stichting STAR steunen door middel van het ‘doneren van biertjes’ (€0,90).

Wil u graag donateur worden? Dan kan u hier het contactformulier invullen of andere contact informatie van ons vinden. We zullen uw bericht dan zo spoedig mogelijk verwerken.

Voor andere contact mogelijkheden:

Contactformulier

Geen lid van Albertus Magnus of liever eenmalige donatie?

Je kunt zelf een donatie overmaken naar ons rekeningnummer NL72 INGB 0006 5250 78 t.n.v. Stichting STAR.

Privacyverklaring

Stichting STAR gebruikt namen, IBAN en BIC voor het incasseren van het door u aangegeven aantal maandelijkse biertjes. Uw e-mailadres zal gebruikt worden om updates (maximaal 12 per jaar) van de activiteiten die Stichting STAR uitvoert te sturen. De door u ingevulde gegevens worden uitsluitend gebruikt door het bestuur van Albertus Magnus en het bestuur van Stichting STAR en worden nooit verspreid of verkocht aan derde.

Opzeggen of het verhogen of verlagen van de maandelijkse bijdrage kan uiterlijk op de 13e dag van de maand door te mailen naar star@albertus.nl. Bij opzegging van de maandelijkse donatie worden uw gegevens meteen bij verwerking verwijderd en zult u geen mails meer ontvangen van Stichting STAR.