Bestuur

Het Bestuur van Stichting STAR is de sturende kracht achter de stichting. Met de verschillende rollen die zij vervullen, zorgen zij ervoor dat het jaar een succes wordt. Daarnaast zijn zij natuurlijk ook de mensen die samen met de Subcommissies werken om te zorgen dat zij er ook het beste van maken.

Bestuur 2023 - 2024

Puck Rothengatter

Voorzitter

Puck is de voorzitter van Stichting STAR. Ze is 22 jaar en studeert Communicatie en Informatie Wetenschappen. Als voorzitter is Puck het aanspreekpunt van ons bestuur en zorgt ze dat iedereen op tijd zijn of haar taken uitvoert! Ze zit de vergaderingen voor en stuurt de rest van het bestuur aan. Daarnaast onderhoudt Puck het contact met het bestuur van Albertus Magnus.

Martijn Eshuis

Vice-Voorzitter

Martijn is de vice-voorzitter van Stichting STAR. Hij is 23 jaar en is bijna klaar met zijn bachelor Geneeskunde. In september is hij begonnen aan de pre-master Business Administration: Health. Als vice-voorzitter is hij eindverantwoordelijk voor alle sociale media berichten en de website. Daarnaast onderhoudt hij het contact met de senioren van Albertus Magnus.

Rosalie van Slobbe

Ab-Actis

Roos is de ab-actis van Stichting STAR! Ze is 22 jaar oud en nu druk bezig met het afronden van de Bachelor Psychologie. Roos schrijft de notulen van onze wekelijkse vergadering en ze is verantwoordelijk voor de STARmail! Ook onderhoudt zij het ledenbestand en schrijft ze de stukken voor in de bokaal.

Julius Geertsma

Fiscus

Julius is de fiscus van Stichting STAR. Hij is 21 jaar en studeert Industrial Engineering & Management. Als fiscus van Stichting STAR is hij verantwoordelijk voor de begroting. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor de financiën en zorgt hij dat het geld goed wordt besteed.

Loek Wierenga

Evenementen I

Loek is 23 jaar en is bezig met zijn master Economic Development & Globalization. Als Evenementen 1 stuurt Loek de eerstejaars commissie COSMO aan en onderhoudt hij contact met deze commissie. Loek heeft een ondersteunende rol bij grote activiteiten van COSMO. Ook is Loek verantwoordelijk voor de STAR van het seizoen.

Lies Otten

Evenementen II

Lies is 24 jaar en zit in de afrondende fase van Social Work. Als Evenementen 2 representeert zij STAR tijdens de petitieweek. In deze week wordt er een maatschappelijke activiteit georganiseerd voor de eerstejaars door Stichting STAR. Ook stuurt Lies de Kidsco aan en onderhoudt zij contact met deze commissie.

Pien Kuhlmann

Evenementen III

Pien is 23 jaar en studeert rechten aan de RUG.Ze zal zich dit jaar bezighouden met de maatschappelijke heldentaken. Ook is ze verantwoordelijk voor de ouderencommissie! Pien zal deze commissie ondersteunen bij het organiseren van activiteiten voor de doelgroep ouderen in Stad en Ommeland.

Contact met ons?

Ben jij lid van Albertus en geïnteresseerd om je als bestuurslid in te zetten voor Stichting STAR, maar heb je nog vragen of wil je graag wat informatie, kun je ons hier altijd voor benaderen. Spreek ons eens aan of neem even contact met ons op.