Bestuur

Het Bestuur van Stichting STAR is de sturende kracht achter de stichting. Met de verschillende rollen die zij vervullen, zorgen zij ervoor dat het jaar een succes wordt. Daarnaast zijn zij natuurlijk ook de mensen die samen met de Subcommissies werken om te zorgen dat zij er ook het beste van maken.

Bestuur 2024 - 2025

Kim van de Graaf

Voorzitter
Kim is de voorzitter van Stichting STAR. Ze is 22 jaar en is klaar met haar studie: Midden Oosten studies & international relations and international organizations,  tevens is Kim assessor van het faculteitsbestuur van letteren. Als voorzitter is Kim het aanspreekpunt van ons bestuur en zorgt ze dat iedereen op tijd zijn of haar taken uitvoert! Ze zit de vergaderingen voor en stuurt de rest van het bestuur aan. Daarnaast onderhoudt Kim het contact met het bestuur van Albertus Magnu

Thijn Smit

Vice-Voorzitter
Thijn is de vice-voorzitter van Stichting STAR. Hij is 21 jaar en is bijna klaar met zijn bachelor Bedrijfskunde. Als vice-voorzitter is hij eindverantwoordelijk voor alle sociale media berichten en de website. Daarnaast onderhoudt hij het contact met de senioren van Albertus Magnus en is hij de rechterhand van de voorzitter.

Silvia Capoccia

Ab-Actis
Silvia is de ab-actis van Stichting STAR! Ze is 23 jaar oud en studeert Rechtsgeleerdheid. Silvia schrijft de notulen van onze wekelijkse vergadering en ze is verantwoordelijk voor de STARmail! Ook onderhoudt zij het ledenbestand en schrijft ze de stukken voor in de bokaal.

Olivier Droste

Fiscus
Olivier is de fiscus van Stichting STAR. Hij is 22 jaar en heeft na het afronden van zijn studie Bedrijfskunde begonnen aan de studie Rechtsgeleerdheid. Als fiscus van Stichting STAR is hij verantwoordelijk voor de begroting. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor de financiën en zorgt hij dat het geld goed wordt besteed.

Tijn Tazi

Evenementen I
Tijn is 21 jaar en studeert Vastgoedkunde. Als Evenementen 1 stuurt Tijn de eerstejaars commissie COSMO aan en onderhoudt hij contact met deze commissie. Tijn heeft een ondersteunende rol bij grote activiteiten van COSMO. Ook is hij verantwoordelijk voor de STAR van het seizoen.

Ise te Riele

Evenementen II
Ise is 23 jaar en studeert ook Rechtsgeleerdheid. Als Evenementen 2 representeert zij STAR tijdens de petitieweek. In deze week wordt er een maatschappelijke activiteit georganiseerd voor de eerstejaars door Stichting STAR. Ook stuurt Ise de Kidsco aan en onderhoudt zij contact met deze commissie.

Sam Naberman

Evenementen III
Sam is 22 jaar en studeert Bedrijfskunde. Hij zal zich dit jaar bezighouden met de maatschappelijke heldentaken. Ook is hij verantwoordelijk voor de ouderencommissie! Sam zal deze commissie ondersteunen bij het organiseren van activiteiten voor de doelgroep ouderen in Stad en Ommeland.

Contact met ons?

Ben jij lid van Albertus en geïnteresseerd om je als bestuurslid in te zetten voor Stichting STAR, maar heb je nog vragen of wil je graag wat informatie, kun je ons hier altijd voor benaderen. Spreek ons eens aan of neem even contact met ons op.