Het eerste OuderenCo evenement! ⭐️????

Afgelopen dinsdag 2 mei was het eindelijk zo ver: het eerste OuderenCo evenement! Ouderen van verzorgingstehuis De Brink hebben een heerlijke beauty- en verwenmiddag gehad. Er waren twee kappers en een visagiste aanwezig die de ouderen hebben voorzien van een mooi geföhnd kapsel en wat make-up. Verder werd er tot in de late middaguurtjes koffie en thee gedronken, gesjoeld, gejast, gegeten en gelachen. We willen als OuderenCo en Stichting STAR graag ZINNzorg locatie De Brink bedanken voor het mogelijk maken van deze geslaagde middag!