STAR VAN HET SEIZOEN: WINTER ⭐️❄️

Met trots willen wij Femke van Beek feliciteren met de titel STAR van het seizoen: WINTER!❄️ Femke schittert dit jaar als vrijwilliger bij de Rode Kruis ❌ studentendesk en is als projectcoördinator betrokken bij alle loslopende projecten die de desk organiseert. ?

Naast het verkrijgen van de titel STAR van de WINTER heeft Femke 500 euro ? mogen doneren aan een goed doel naar keuze. De keuze is gevallen op een donatie aan Stichting Lezen en Schrijven. Omdat bijna 100.000 mensen in Nederland in armoede leven door laaggeletterdheid ? zet deze stichting zich in om laaggeletterdheid op de agenda te zetten bij het publiek en binnen de politiek. Ze doen onderzoek en ontwikkelen lesmaterialen ?voor (arme) kinderen en volwassenen om hun lees- en schrijf vaardigheden te kunnen ontwikkelen en mee te kunnen draaien in de samenleving.