Donatie ZINN Ouderenzorg

Stichting STAR heeft een bedrag van €1200 gedoneerd aan ZINN locatie de Brink, waarmee een Qwiek.up is gekocht voor hun bewoners.

De Qwiek.up is bedoeld om het welzijn van de bewoners te verbeteren. Met de Qwiek.up kunnen namelijk beelden geprojecteerd worden die aansluiten op de persoonlijke behoeften en wensen van de bewoners. Op deze manier kunnen zij afgeleid worden tijdens een borgmoment dat stress geeft. Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld activiteiten te organiseren, door bijvoorbeeld een bewegingsmodule of een concert te projecteren!

We hopen dat de bewoners van ZINN locatie De Brink veel plezier hebben van de Qwiek.up!