Donatie verrassingsboxen

Stichting STAR heeft, samen met de OuderenCo, 50 verrassingsboxen gedoneerd aan ZINN Ouderenzorg Groningen waarmee we 50 ouderen uit de omgeving Groningen hebben kunnen verrassen!

In de verassingsbox zat onder andere een Groningse Knol’s Koek, een plantje om te tuinieren, een boekje vol Groningse wijsheden en een persoonlijk kaartje. Bovendien zat er een nieuwe puzzel in van niemand minder dan Frans Le Roux! Tijdens de bekendmaking van zijn nieuwe puzzel van de Broerstraat heeft hij 20 puzzels gedoneerd aan Stichting STAR, heel erg bedankt Frans!

We hopen met deze verrassingsboxen iets te hebben kunnen betekenen voor de bewoners van ZINN Ouderenzorg Groningen!