Donatie Gehandicapten Sportclub Groningen

Afgelopen maand hebben maar liefst 107 Albertianen meegedaan aan de Stichting STAR Sportactie, waarbij Stichting STAR €5 per deelnemer heeft gedoneerd aan Gehandicapten Sportclub Groningen. Dankzij de inzet van meer dan honderd Albertianen heeft Stichting STAR een bedrag van €535 kunnen doneren aan Gehandicapten Sportclub Groningen. GSG zorgt ervoor dat alle mensen kunnen sporten: jong en oud, met én zonder beperking. Zeker in deze coronatijd waarin veel mensen aan huis gebonden zijn, is het belangrijk dat iedereen kan sporten. Wij willen iedereen die heeft hardgelopen heel erg bedanken voor hun inzet!