Donatie aan Stichting Vrienden van Martini Ziekenhuis

Tijdens de Introductietijd van Albertus Magnus heeft het jaar 2021 collecte gelopen en is er maar liefst €2050 opgehaald. Dit bedrag is vandaag gedoneerd aan Stichting Vrienden Martini Ziekenhuis. Hiermee is een mooi bedrag voor de Qwiek projector voor kinderen op de Spoedeisende Hulp binnengehaald. Met een Qwiek projector kunnen er beelden op de muur of op het plafond worden geprojecteerd. Door de afleiding ervaart de patiënt niet alleen minder pijn, maar is de behandeling minder traumatisch. Onderzoek heeft aangetoond dat dat met name bij kinderen goed helpt.Stichting STAR wil jaar ‘21 dan ook heel erg bedanken voor jullie inzet!