Stichting STAR fietst voor knuffelvriendjes!

Afgelopen vrijdag 28 oktober hebben wij ons met het bestuur van Stichting STAR ingezet voor de Vrienden van het Beatrix Kinderziekenhuis. Deze stichting heeft een ontzettende mooie actie opgezet waarbij er de hele dag werd gefietst bij het Beatrix kinderziekenhuis in het UMCG, om daar zo veel mogelijk geld op te halen. Deze actie was fietsen voor knuffelvriendjes, elke 5 euro die er werd opgehaald stond gelijk aan een knuffelvriendje. Daarnaast wordt het geld wordt gebruikt om het verblijf van kind en ouder zo aangenaam mogelijk te maken. De Vrienden van het Beatrix Kinderziekenhuis hebben het fantastisch gedaan en er is in totaal een bedrag opgehaald van 20.287 euro, waarvan wij als Stichting STAR een bijdrage hebben geleverd van 1.245 euro! Graag willen wij alle donateurs bedanken, Sylke Dam voor het meefietsen en de de Vrienden van het Beatrix kinderziekenhuis voor deze leuke actie! ?