Donatie aan Cliniclowns van het MartiniZiekenhuis

Tijdens de Introductietijd van Albertus heeft het jaar ‘22 collecte gelopen en is er maar liefst €2290,79 opgehaald! Dit bedrag is gedoneerd aan de CliniClowns van het Martini ziekenhuis. Met creativiteit, humor en improvisatiespel doen de CliniClowns er alles aan om zieke kinderen, kinderen met een beperking of mensen met dementie te laten ontspannen, zorgen te laten vergeten of te laten lachen! Door middel van deze donatie kunnen de CliniClowns van het Martini ziekenhuis er weer voor zorgen dat zieke kinderen, kinderen met een beperking en mensen met dementie weer even zichzelf kunnen zijn.
Stichting STAR wil jaar ‘22 dan ook heel erg bedanken voor jullie inzet!