Donatie Stichting STAR €1.000,- aan Stichting Coach4you Groningen

Coach4you is een stichting die zich inzet om basisschoolleerlingen te helpen die door verschillende factoren extra ondersteuning nodig hebben om hun mogelijkheden in het voortgezet onderwijs voluit te realiseren.

Deze factoren kunnen zowel in de omgeving van het kind liggen als bij het kind zelf. Zo kunnen bijvoorbeeld de ouders het kind niet altijd de ondersteuning geven die ze zouden willen omdat ze de Nederlandse taal onvoldoende beheersen en/of het onderwijssysteem niet kennen. Maar het kan ook zijn dat het kind moeite heeft met leren of gedragsproblemen heeft, waardoor hij/zij extra aandacht nodig heeft.

Doorgaans vallen deze kinderen buiten de professionele hulpverlening, maar hebben ze eigenlijk wel extra ondersteuning nodig. Met de donatie zal Stichting Coach4you dan ook nog meer leerlingen kunnen helpen!⭐️

Coach4you werkt met onbetaalde vertrouwenspersonen (coaches) die de leerlingen een luisterend oor bieden, begeleiden bij het huiswerk en ze helpen in de stap naar het voortgezet onderwijs. Coach4you is altijd opzoek naar nieuwe coaches, en zou de hulp van studenten dus goed kunnen gebruiken! ??

Dus ben jij gemotiveerd om een leerling extra steun en begeleiding te bieden die hij of zij thuis niet of onvoldoende krijgt? En heb je ongeveer een uurtje in de week over om een basisschoolleerlingen te helpen?
Geef je dan op: https://www.coach4you.org/coach-2/wilt-u-coach-worden/