Donatie van €7.452,- aan Movember!

Afgelopen maand stond in het teken van Movember, een maand waarin 46 Albertianen zich hebben ingezet voor de mentale en fysieke gezondheid van mannen. Movember is afgelopen vrijdag afgesloten met de Snurrel én met het geweldige eindbedrag van €7.452, wat betekent dat wij op de 3e plaats van Nederland zijn geëindigd! Dit bedrag gaat geheel naar de Movember Foundation, die zich inzet voor de mentale gezondheid van de man en onderzoek doet naar prostaat- en teelbalkanker. Stichting STAR wil alle deelnemers & donateurs heel erg bedanken voor zijn of haar bijdrage!