Vandaag was Stichting STAR bij het dierenasiel in Zuidwolde!

Het dierenasiel kan onze hulp goed gebruiken, omdat veel huisdieren die speciale zorg nodig hebben worden (terug)gebracht door hun baasjes. Wanneer het blijkt dat een huisdier speciale zorg nodig heeft door bijvoorbeeld een allergie of een gedragsprobleem, kost het mensen vaak te veel tijd en geld om zelf voor hun huisdier te blijven zorgen. Deze dieren vinden hierna vaak niet weer een nieuw thuis, omdat weinig mensen op zoek zijn naar een huisdier met speciale zorgbehoeften. Om het dierenasiel een handje te helpen bij de zorg voor deze huisdieren heeft Stichting Star 500 euro gedoneerd. Het dierenasiel heeft hierdoor tot het eind van het jaar genoeg budget om verschillende materialen en medische hulpmiddelen aan te schaffen.

Ben jij een dierenliefhebber? En wil je het dierenasiel een handje helpen? Ze zijn nog op zoek naar vrijwilligers!