Donatie Stichting Laat Ze Maar Lachen

Stichting STAR heeft in samenwerking met de subcommissie Kidsco €829 gedoneerd aan Stichting Laat Ze Maar Lachen!

De Kidsco had een uitje georganiseerd voor de gezinnen van de Voedselbank, maar door de corona crisis kon dit helaas niet doorgaan. Stichting Laat Ze Maar Lachen heeft vervolgens bedacht om voor deze gezinnen pakketten te maken met daarin spelletjes en buitenspeel attributen, zodat de kinderen nu iets te doen hebben.

De Kidsco heeft allerlei leuke spelletjes en speelattributen gekocht van onze donatie en mede hierdoor heeft Stichting Laat Ze Maar Lachen voor 120 families en 215 kindjes pakketten kunnen samenstellen!