STAR burrel

Eind februari 2020 vond de STAR burrel plaats! De bierprijs was met 10 cent verhoogd, waarvan de opbrengst naar de Lovely Leah Foundation is gegaan. Deze stichting biedt mentale en financiële steun aan jongvolwassen kankerpatiënten in Groningen. De jongvolwassen kanker patiënt (in het jargon AYA genoemd, AYA staat voor Adult Young Adolescent) is net even anders dan de gemiddelde volwassen kankerpatiënt en zeker anders dan een kind. De stichting helpt op verschillende manieren, waaronder:

– Financiële steun voor praktische hulp tijdens of tussen behandelingen
– Mentale steun middels het in contact brengen met andere AYA’s en/of deskundige hulp waar andere AYA’s baat bij hebben gehad
– Vervullen van laatste wensen

Daarnaast zijn er tijdens de STAR burrel een heleboel valentijnskaarten voor ouderen geschreven door Albertianen en trad de band Leuk Geprobeerd op!