Donatie Stichting Ik Trakteer

6 februari waren we op bezoek bij Stichting Ik Trakteer. We hebben geholpen met het schilderen van de muur bij de ingang. Stichting STAR heeft er daarnaast voor kunnen zorgen dat de knutselkamer van de kinderen nu mooi is ingericht (deze kamer stond voorheen leeg) en we hebben een snijmachine, laserprinter en knutselspullen gedoneerd voor schooltraktaties van kinderen waarvan de ouders het niet zelf kunnen betalen!
Stichting Ik Trakteer wil de kloof tussen arme en rijke kinderen dichten en de stichting is inmiddels uitgegroeid tot een veelzijdig goed doel: ze helpen zowel kinderen als ouderen door verschillende acties te organiseren, zoals een knutselmiddag!