STAR’s crazy 19

De petitieweek is de week waarop alle eerstejaars jaarclubs worden geïnaugureerd. Eerstejaars jaarclubs hebben in deze week verschillende activiteiten om de jaarclubband te versterken.

De eerstejaars hebben zich dit jaar ingezet voor de maatschappij middels STAR’s crazy 19! De jaarclubs hebben 19 maatschappelijk gerelateerde opdrachten uitgevoerd, waarbij we mooie dingen voorbij zagen komen bij onder andere “Red de planeet” of “Eet vanavond vegetarisch”. Uiteindelijk hebben JC Pluk en JC Wubbo gewonnen! Bedankt voor jullie inzet allemaal!

STAR’s crazy 19
“Eet vanavond vegetarisch”