Donatie Beatrix Kinderziekenhuis – Liedjesfabriek

Tijdens de introductietijd van Albertus is er geld ingezameld door het verkopen van STAR-keycords aan eerstejaarsleden. De eerstejaars mochten vervolgens stemmen op een doelgroep en zo kunnen we uiteindelijk iets betekenen voor kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis! We zullen de Liedjesfabriek steunen, een waardevol project van het BKZ.

Bij de Liedjesfabriek voelen zieke kinderen zich even beter. Met de mobiele studio zoeken ze patiëntjes op, zelfs aan hun bed. Samen schrijven ze een lied en nemen dit op. Daarna wordt er ook nog een videoclip bij gemaakt. Kinderen staan op een positieve manier in het middelpunt en krijgen een podium om hun verhaal te vertellen. De Liedjesfabriek zorgt voor een paar uur plezierige afleiding én een tastbare herinnering waar ze apetrots op zijn: Hun eigen lied en videoclip!

Donatie Beatrix Kinderziekenhuis – Liedjesfabriek