Donatie Het Kopland

Stichting STAR heeft in totaal €1500 gedoneerd aan het Kopland. Een deel van dit bedrag gaat naar het Beekhuisfonds, dit is een fonds die financiele ondersteuning biedt aan jongeren in lastige situaties en deze jongeren wilt stimuleren om hun talenten te ontwikkelen en een vaste plaats in de samenleving te verkrijgen. Ook gaat een deel van dit bedrag naar het fietsenplan, dit is een idee van het Kopland om jongeren een fiets te geven en als ze deze fiets goed onderhouden mogen ze de fiets houden. Door middel van een fiets zijn de jongeren veel vrijer!