MAGNUSMARATHON ?‍♂️?‍♀️

Vorige week zaterdagavond tijdens de Nacht van Groningen heeft de allereerste editie van de MagnusMarathon plaatsgevonden! Ruim 200 leden van Albertus hebben zich hierbij sportief ingezet door verschillende afstanden te lopen variërend van 5 km, 10 km, 10 Engelse Mijl en de halve marathon! Stichting STAR heeft hierbij de organisatie verzorgd.

De allereerste editie van de MagnusMarathon stond in het teken van geld ophalen voor het Jeugdfonds Sport en Cultuur Groningen, een organisatie die ons als vereniging en individueel lid dicht bij het hart ligt. Waar de meeste van ons vanzelfsprekend zijn opgegroeid met sport en cultuur, is dat niet voor ieder kind een gegeven. Wij zijn dan ook ontzettend blij dat er een fantastisch bedrag is opgehaald van €13.611 voor het Jeugdfonds Sport en Cultuur Groningen. Dit is ook het hoogste bedrag dat Stichting STAR ooit heeft opgehaald met een actie en daar zijn we ontzettend trots op.

Wij willen alle lopers, donateurs en de mensen die ons hebben aangemoedigd ontzettend bedanken en kijken namens Stichting STAR terug op een geslaagde eerste editie en kijken uit naar een tweede editie volgend jaar! ⭐️