Donatie Humanitas

Stichting STAR heeft afgelopen tijd een donatie van 1000 euro aan Humanitas gedaan! Humanitas is een landelijke vrijwilligersorganisatie die mensen helpt die hulp nodig hebben en waar mensen die graag hulp willen bieden ook terecht kunnen. Dit kan allemaal bij Humanitas op het gebied van kinderen, ouderen, vluchtelingen, etc.

Het gedoneerde bedrag gaat naar het specifieke project voor kinderen en jongeren tussen de 4 en 18 jaar die zij opgegroeid in een kwetsbare omgeving of situatie, waardoor zij niet altijd de mogelijkheid hebben gehad om leuke dingen te ondernemen. Met behulp van Humanitas wordt er een vrijwilliger aan deze kinderen/jongeren gekoppeld waarmee ze wekelijks iets leuks kunnen doen! Denk bijvoorbeeld aan toegangskaarten voor een activiteit zoals de bioscoop, maar ook bijvoorbeeld spelletjes, etc. Wij vinden het fijn dat hier weer veel kinderen gelukkig van worden gemaakt!

Heb je interesse in vrijwilligerswerk? Neem vooral contact op! ⭐️