MOVEMBER

Afgelopen november stond in het teken van Movember. In deze maand hebben meerdere Albertianen zich ingezet voor de mentale en fysieke gezondheid van de mannen. Movember is afgesloten met de aller-eerste SNOBO! Hier zijn alle snorren eraf gehaald door Knipcafé Cariño onder het genot van live-muziek van de Eerstejaarsband. Samen hebben we het geweldige eindbedrag van €4651 opgehaald! Dit bedrag gaat in zijn geheel naar de Movember Foundation. Stichting STAR wil nogmaals iedereen bedanken die zijn steentje heeft bijgedragen door deel te nemen of te doneren! ⭐️?