Spetterdag 2022

Stichting STAR heeft voor de kinderen en vrijwilligers van de IMC Weekendschool Groningen een geheel verzorgde dag georganiseerd waarbij kinderen en vrijwilligers de mogelijkheid kregen om te suppen, zeilen en beachvolleyballen! Stichting IMC Weekendschool staat al sinds de oprichting in 1998 voor onderwijsvernieuwing en biedt motivatie-gericht, aanvullend onderwijs aan kinderen uit wijken waar dat het hardst nodig is. Stichting IMC Weekendschool Groningen zet zich in om alle jongeren tussen de 10/14 jaar van alle schoolniveaus extra onderwijs te bieden zodat ze gemotiveerd hun plek kunnen innemen in de samenleving.