Valentijnsdag rozenactie

Op 14 februari zijn er maar liefst 468 rozen door de COSMO rondgebracht in heel Groningen.
De opbrengst van €1100,-gaat geheel naar de leukemie afdeling van het UMCG. Bovendien heeft Stichting STAR nog 450 rozen naar verzorgingstehuizen gebracht om ook de ouderen een fijne Valentijnsdag te wensen. Als klap op de vuurpijl waren er een aantal Albertianen en Albertianessen die verrast zijn met een prachtige serenade van Best Bescheiden en Emma Nahuis en Nina Bagchus. Iedereen heel erg bedankt voor jullie inzet, het was een mooie, geslaagde en bovenal gezellige dag!