Kerstpakketten inpakken en donatie – Kerst050 & Rocking Up X-mas

23 december hebben we samen met Kerst050 en Rocking Up X-mas Groningen kerstpakketten ingepakt voor Groningers die onder de armoedegrens leven. We hebben de pakketten daarna bezorgd om deze mensen te verrassen!
De organisatie van Kerst050 wil deze mensen laten weten dat ze er niet alleen voor staan en ze voor even hun zorgen kunnen vergeten, zodat ze kerst kunnen vieren zoals het bedoeld is.

OOG Radio & Televisie heeft hier een mooi filmpje van gemaakt: https://www.facebook.com/oogrtv/videos/871613993276476/

We hebben een prachtig bedrag van €2000 gedoneerd, zodat we een deel van de inhoud van 512 kerstpakketten konden financieren.

Stichting STAR wenst iedereen fijne feestdagen en we hopen dat we ook in 2020 weer veel mooie dingen kunnen doen voor studenten en stadjers!