Informatieavond Quiet

Op 29 mei was het dan eindelijk tijd voor ons hoofdevenement van het jaar! Deze indrukwekkende avond stond volledig in het thema van verborgen armoede in Nederland. De Quiet zet zich in om deze armoede op een duurzame manier te bestrijden. Om hier een bijdrage aan te leveren heeft STAR een informatieavond georganiseerd voor het Groninger bedrijfsleven. De avond werd afgetrapt met de film ‘’I, Daniel Blake’’ met een aansluitende borrel waar de avond nog uitgebreid kon worden besproken. Daarnaast hebben we nog een donatie kunnen doen van 10.000 euro. Het was een zeer geslaagde dag en we kijken dan ook uit naar verdere samenwerking!