Humanitas vrijwilligerswerk

Stichting STAR is een duurzame samenwerking aangegaan met Humanitas! Humanitas is een landelijke vrijwilligersorganisatie. De vrijwilligers helpen mensen om op eigen kracht iets aan hun situatie te veranderen. Hieronder hebben wij kort voor je opgesomd wat voor vrijwilligerswerk je bij Humanitas kunt uitoefenen. Ben je geïnteresseerd? Neem dan vooral contact met ze op via onderstaande emailadressen, of door een e-mail te sturen naar star@albertus.nl!

Jeugd

Kinderen en jongeren kunnen om wat voor reden ook extra ondersteuning gebruiken. Bijvoorbeeld vanwege armoede, een beperking of problematiek van ouders. Lijkt het jou leuk om op pad te gaan met een kind of jongere, een steentje bij te dragen aan zijn/haar ontwikkeling en zelf ook een leuke en leerzame ervaring te hebben? Neem dan contact op met Yvonne de Vries y.devries@humanitas.nl / 06-51421506

Vluchtelingen

Lijkt het je leuk om een vluchtelingen te helpen met zijn taal, toekomst of met wonen in Groningen? Neem dan contact op met Nils Kemper (n.kemper@humanitas, 06-22641765)