Sollicitaties Stichting STAR

Beste albertianen en albertianessen,

Inmiddels zijn we alweer ruim een halfjaar bezig met het bestuur van Stichting STAR. Dit hebben we de afgelopen maanden met veel plezier gedaan en we kijken zeker uit naar de komende periode!

Nieuw bestuur
Per 1 september 2018 moet er echter plaatsgemaakt worden voor nieuwe bestuursleden. Als bestuur van Stichting STAR steunen wij goede doelen en projecten in Groningen en ommeland. Enkele van onze algemene taken zijn:

– Het organiseren van evenementen waarmee geld wordt ophaalt voor goede doelen
– Warm contact houden met onze organisaties
– De donateurs op de hoogte houden van onze activiteiten en uitgaven
– Wekelijks vergaderen en sparren over nieuwe samenwerkingen en ideeën

Functies
Elke functie binnen Stichting STAR heeft zijn eigen taken en verantwoordelijkheden. De volgende functies vallen er te bekleden:

Praeses
Als Praeses ben je het aanspreekpunt namens het hele bestuur, zowel binnen Albertus Magnus als daarbuiten. In deze functie zorg je voor de taakuitvoering van het bestuur en zit je de vergaderingen voor. Daarnaast stuur je de rest van het bestuur aan en onderhoud je het contact met het bestuur van Albertus Magnus.

Vice-Praeses
Als Vice-Praeses van Stichting STAR ben je eindverantwoordelijk voor alle sociale media. Daarnaast zorg je voor het onderhouden van het contact met de senioren van Albertus Magnus en het verzorgen van de website.

Abactis
Als Abactis schrijf je notulen van de wekelijkse vergaderingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het schrijven van de STAR-mail en het bijhouden van het ledenbestand. Verder ben je verantwoordelijk voor het mailcontact en schrijf je de stukken voor in de Bokaal.

Fiscus
Als fiscus beheer je het geld en zorg je ervoor dat het goed wordt besteed. Als fiscus ben je eindverantwoordelijk voor de financiën en de begroting.

Evenementen I
Als Evenementen I vertegenwoordig je STAR bij de eerstejaars op petitieweekend. Er wordt dan onder andere een inzamelingsactie voor stichting STAR gehouden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de interne en externe evenementen zoals het STAR-feest. Evenementen I is verantwoordelijk voor het aansturen van onze subcommissie: de COSMO. Je helpt de COSMO met onder andere het organiseren van het daklozendiner.

Evenementen II
Als Evenementen II ben je verantwoordelijk voor onze subcommissie: de Ouderencommissie. Je stuurt de eerstejaars commissie aan en onderhoudt het contact. Deze commissie zal volledig in het teken staan van de ouderen in stad en ommeland en zal zich bezighouden met het organiseren van activiteiten voor deze doelgroep.

Evenementen III
Als Evenementen III hou je je bezig met de maatschappelijke heldentaken en daarnaast ben je verantwoordelijk voor de Jeugdsportcommissie. De Jeugdsportcommissie is verantwoording verschuldigd aan jou en heeft een ondersteunende rol bij grote activiteiten zoals Soccerhouse.

Solliciteren
Lijkt dit jou wat? Solliciteer dan nu! Mail dan nu je sollicitatie en motivatie naar star@albertus.nl. Je hebt tot 30 maart om te solliciteren.