Adopteer een kind

Stichting STAR heeft een samenwerking met het Jeugdcultuurfonds en het Jeugdsportfonds. Deze samenwerking heeft als doel om zo veel mogelijk verschillende verbanden binnen Albertus mee te laten werken aan ons project ‘Adopteer een kind’. Door middel van het project Adopteer een kind zal een kind, waarvan de ouders dat zelf niet kunnen betalen, een abonnement op een sportabonnement of een muziekabonnement krijgen. Hierdoor krijgen deze kinderen ook de kans om een onbezorgde jeugd te hebben. De financiële bijdrage die wordt gevraagd is €200,-. Hiernaast doet Stichting STAR zelf nog €50,- toekomen, zodat het totaal bedrag per verband €250,- bedraagt. Wil jij met je jaarclub, huis, commissie of dispuut deze kinderen helpen? Stuur dan een mail naar star@albertus.nl.