Urban Trail

De Urban Trail op 5 april is helaas afgelast i.v.m. het coronavirus. Wellicht zal het evenement op een nieuwe datum alsnog plaatsvinden. We zullen jullie hiervan op de hoogte houden!

Lieve Albertianen en Albertianessen,

Stichting STAR gaat dit jaar op 5 april meedoen aan de Urban Trail met zoveel mogelijk Albertianen! Stichting STAR betaalt alle inschrijfkosten en je krijgt een STAR-shirt van ons. Met z’n allen steunen wij Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis! Met een donatie kunnen zij mooie projecten realiseren, zoals de Liedjesfabriek, een echte bioscoop in het ziekenhuis, etcetera!

Het enige wat jij hoeft te doen is minimaal €25 aan sponsorgeld ophalen. Trommel al je huis-, club-, dispuuts-, en commissiegenoten op en vorm samen een team! Degene die het meeste geld ophaalt, mag met een aantal vrienden naar de bioscoop in het Beatrix Kinderziekenhuis!

Geef je snel op, want er is een beperkt aantal plekken. Zodra je van ons een bevestiging ontvangt via de mail, sta je ingeschreven en krijg je van ons de link naar jouw persoonlijke actiepagina, waarmee je sponsors kan werven!

Wij hopen zoveel mogelijk Albertianen te zien aan de start!

Meld je hieronder aan voor het Stichting STAR team van de Urban Trail: