Het bestuur

Het bestuur van Stichting STAR 2021- 2022 bestaat uit zeven studenten van R.K.S.V Albertus Magnus. We zullen ons op deze pagina even kort aan jullie voorstellen.

Met v.l.n.r.: Maxime Bolster, Rutger van Basten, Sophie Sempel, Nick Verschut, Hanna Meijer, Coen Meijer, Anouk Boswijk

Het bestuur 2020-2021 bestaat uit:

Sophie Sempel
Voorzitter
Sophie is de voorzitter van Stichting STAR. Ze is 23 jaar en begint na het afronden van haar bachelor Bedrijfskunde
in september met de master Strategic Innovation Management.  Als voorzitter is zij het aanspreekpunt namens ons bestuur en zorgt ze dat iedereen op tijd zijn of haar taak uitvoert! Ze zit de vergaderingen voor en stuurt de rest van het bestuur aan. Ook onderhoudt Sophie het contact met het bestuur van Albertus Magnus.

Maxime Bolster
Vice-voorzitter
Maxime is de vice-voorzitter van Stichting STAR. Ze is 23 jaar en zit in het laatste jaar van de bachelor Rechten. Als vice-voorzitter is zij eindverantwoordelijk voor alle sociale media berichten en de website. Daarnaast onderhoudt zij het contact met de senioren van Albertus Magnus.

Anouk Boswijk
Ab-actis
Anouk is de abactis van Stichting Star. Ze is 21 jaar en zit in het laatste jaar van de bachelor Psychologie. Anouk schrijft de notulen van onze wekelijkse vergadering en ze is verantwoordelijk voor de STARmail! Ook onderhoudt zij het ledenbestand en schrijft ze de stukken voor in de Bokaal.

Coen Meijer
Fiscus
Coen is de fiscus van Stichting STAR. Hij is 21 jaar en studeert Economics & Business Economics hierbij volgt hij de minor Energy. Als fiscus van Stichting STAR is hij verantwoordelijk voor de begroting. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor de financiën en zorgt hij dat het geld goed wordt besteed.

Nick Verschut
Evenementen I
Nick is 22 jaar en studeert Bedrijfskunde. Als Evenementen 1 stuurt Nick de eerstejaars commissie COSMO aan en onderhoudt hij contact met deze commissie. Nick heeft een ondersteunende rol bij grote activiteiten van COSMO.

Rutger van Basten
Evenementen II
Rutger is 23 jaar en is bezig met het volgen van de twee masters Marketing Intelligence and data science en Technology operation management. Als Evenementen 2 representeert hij STAR tijdens de petitieweek. In deze week wordt er een maatschappelijke activiteit georganiseerd voor de eerstejaars door stichting STAR. Ook stuurt Rutger de Jeugdsportcommissie aan en onderhoudt hij contact met deze commissie.

Hanna Meijer
Evenementen III
Hanna is 24 jaar en heeft haar bachelor psychologie al afgerond. Binnenkort zal ze gaan beginnen aan haar master Klinische Psychologie. Ze zal zich dit jaar bezighouden met de maatschappelijke heldentaken. Ook is ze verantwoordelijk voor de ouderencommissie! Hanna zal deze commissie ondersteunen bij het organiseren van activiteiten voor de doelgroep ouderen in Stad en Ommeland.

De organisatie van de evenementen wordt aan het begin van het bestuursjaar verdeeld over de bestuursleden.

Ben jij lid van Albertus en geïnteresseerd om je als bestuurslid in te zetten voor Stichting STAR, maar heb je nog vragen of wil je graag wat informatie, kun je ons hier altijd voor benaderen. Spreek ons eens aan of neem per mail even contact met ons op.