Het bestuur

Het bestuur van Stichting STAR bestaat uit zeven studenten van R.K.S.V Albertus Magnus. We zullen ons op deze pagina even kort aan jullie voorstellen.

Bestuur 2019-2020 met v.l.n.r. : Justine van der Feen, Rik Ankoné, Doris John, Diederik Huijsman, Femke Scholte, Jens van den Brug, Meike de Jong

Het Bestuur 2019-2020 bestaat uit:

Doris John
Praeses

Doris is de praeses van Stichting STAR. Ze is 21 jaar en zit in haar derde jaar van Technische Bedrijfskunde. Ze hoopt haar bachelor dit jaar af te ronden. Als praeses is zij het aanspreekpunt namens ons bestuur en zorgt ze dat iedereen op tijd zijn of haar taak uitvoert! Ze zit de vergaderingen voor en ze stuurt de rest van het bestuur aan. Ook houdt Doris contact met het bestuur van Albertus Magnus.

Femke Scholte
Vice-praeses

Femke is de vice-praeses van Stichting STAR. Ze is 21 jaar en heeft net haar bachelor Geneeskunde behaald. Ze is nu bezig met een minor Psychologie en Neuroscience. Als vice-praeses is zij eindverantwoordelijk voor alle sociale media berichten en de website. Daarnaast onderhoudt zij het contact met de senioren van Albertus Magnus!

Justine van der Feen
Abactis

Justine is 21 jaar en zit in haar derde jaar van de studie Sociologie. Dit jaar volgt ze een minor Development Studies. Ze schrijft de notulen van onze wekelijkse vergadering en ze is verantwoordelijk voor de STARmail! Ook houdt zij ons ledenbestand bij.

Diederik Huijsman
Fiscus

Diederik is 24 jaar en studeert, net zoals Doris, Technische Bedrijfskunde. Als fiscus van Stichting STAR is hij verantwoordelijk voor de begroting. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor de financiën en zorgt hij dat het geld goed wordt besteed.

Meike de Jong
Evenementen I

Meike is 21 jaar en zit momenteel in haar derde jaar van Tourism management. Als Evenementen 1 stuurt zij de eerstejaars commissie COSMO aan en onderhoudt ze contact met deze commissie. Meike heeft een ondersteunende rol bij grote activiteiten van COSMO. Daarnaast is ze dit jaar verantwoordelijk voor de interne en externe evenementen, zoals het STAR benefiet concert.

Rik Ankoné
Evenementen II

Rik is 22 jaar en wil dit jaar zijn bachelor Geschiedenis afronden. Daarnaast volgt hij een minor Development studies. Als Evenementen 2 representeert hij STAR tijdens de petitieweek. Er wordt die week een maatschappelijke activiteit georganiseerd voor de eerstejaars door middel van STAR’s crazy 88. Alle eerstejaarsleden zullen aan het einde van de week officieel een jaarclub worden. Ook stuurt Rik de Jeugdsportcommissie aan en onderhoudt hij contact met deze commissie.

Jens van den Brug
Evenementen III

Jens is 21 jaar en studeert Economics and Business Economics. Hij zal zich dit jaar bezighouden met de maatschappelijke heldentaken. Ook is hij verantwoordelijk voor de ouderencommissie! Hij zal deze commissie ondersteunen bij het organiseren van activiteiten voor de doelgroep ouderen in Stad en Ommeland.

Ben jij lid van Albertus en geïnteresseerd om je als bestuurslid in te zetten voor Stichting STAR, maar heb je nog vragen of wil je graag wat informatie, kun je ons hier altijd voor benaderen. Spreek ons eens aan of neem per mail even contact met ons op.