Subcommissies

Stichting STAR heeft drie subcommissies onder zich die het bestuur ondersteunen met haar activiteiten.

De Cosmo organiseert de jaarlijkse rozenactie rond Valentijnsdag. Tijdens de rozenactie kunnen leden rozen kopen bij de Cosmo en deze laten bezorgen bij hun geliefde. De opbrengst van deze actie gaat naar het goede doel van stichting STAR. Verder organiseren zij ook het daklozendiner. Deze vindt plaats op het dakterras of in de borrelruimte waar daklozen in Groningen en omgeving gratis mogen dineren op kosten van Stichting STAR. Daarnaast mag de Cosmo naar eigen invulling een activiteit bedenken. Ze zijn geheel vrij in hoe ze deze dag willen invullen.

Een tweede commissie is de Jeugdsportcommissie. Zij zullen een activiteit voor de doelgroep jongeren/jeugd gaan organiseren. Dit zal een hele dag ergens in Groningen plaatsvinden waar iedereen natuurlijk welkom is.

Daarnaast is er de Ouderencommisie die zich zal bezig houden met het organiseren van een ouderdag, waarbij de dag in teken staat van sociale interactie tussen leden en ouderen. De ouderencommissie is geheel vrij hoe ze deze dag vorm wil geven en heeft de mogelijkheid tot het organiseren van meerdere activiteiten met betrekking tot ouderen.