Inzetten?

Wil jij je ook inzetten namens Stichting STAR en zo een goede bijdrage leveren aan mensen die de hulp goed kunnen gebruiken in Groningen en ommeland? Lees hier dan wat je zoal zou kunnen doen en geef je snel op!

Maatschappelijk heldentaak:
Een maatschappelijk heldentaak is de kans om je steentje bij te dragen aan de maatschappij. Vorig jaar hebben helden vrijwilligerswerk in een bejaardentehuis verricht, denk hierbij aan een potje klaverjassen of een wandeling maken. Dat zijn we dit jaar ook weer van plan. Bovendien doe je dit samen met andere eerste jaars leden van Albertus en vervangt het je normale heldentaak op de sociëteit, dus meldt je snel aan!

Vrijwilligerswerk:
Wil jij je inzetten voor Groningen en omgeving? Dan is dit je kans! Stichting STAR biedt jou de mogelijk om voor een langere tijd vrijwilligerswerk te verrichten in de stad. Hierbij moet je onder andere denken aan organisaties als het Rode Kruis en de IMC Weekendschool. Bovendien staat het erg goed op je CV en krijg je er heel veel waardering voor terug!

Adopteer een kind:
In en rondom Groningen zijn er veel kinderen die graag willen sporten, acteren, zingen, of iets anders willen doen waar zij hun ei in kwijt kunnen. Voor de meeste kinderen is dit de normaalste zaak van de wereld, voor een aantal echter niet. Albertianen hebben nu de kans om samen met hun verband de contributie van een kind voor een jaar te betalen. Stichting STAR zorgt er samen met het jeugdsport- en jeugdcultuurfonds voor dat het geld op de juiste plek terecht komt. Dus laat samen met je club, dispuut, huis of commissie de droom van een kind uitkomen voor slechts €200,- per verband per jaar.