Het bestuur

Het bestuur van Stichting STAR bestaat uit zeven studenten van R.K.S.V Albertus Magnus. We zullen ons op deze pagina even kort aan jullie voorstellen.

Bestuur Stichting STAR 2018-2019 v.l.n.r.: Joséphine van Klaveren, Joost van der Wal, Anna Leferink, Ivo Wester, Marlin Reijerink, Tim Elbers, Floor Laurey.

Het Bestuur 2018-2019 bestaat uit:

Anna Leferink
Praeses
Anna zit in haar afstudeerjaar van Communicatie en daarnaast is zij de praeses van Stichting STAR. Als praeses is ze het aanspreekpunt namens het hele bestuur, zowel binnen Albertus Magnus als daarbuiten. In deze functie zorgt ze voor de taakuitvoering van het bestuur en zit ze de vergaderingen voor. Daarnaast  stuurt ze de rest van het bestuur aan en onderhoudt ze het contact met het bestuur van Albertus Magnus.

Floor Laurey
Vice-praeses
Floor studeert Economics and Business Economics en doet dit jaar een minor Psychologie. Zij is vice-praeses van Stichting STAR en daarmee eindverantwoordelijk voor alle sociale media berichten. Daarnaast zorgt zij voor het onderhouden van het contact met de senioren van Albertus Magnus en het verzorgen van de website.

Marlin Reijerink
Abactis
Marlin studeert Medisch beeldvormende & radiotherapeutische technieken, daarnaast neemt zij dit jaar de functie abactis op zich. Marlin schrijft de notulen van de wekelijkse vergaderingen en daarnaast is ze verantwoordelijk voor het schrijven van de STARmail en het bijhouden van het ledenbestand.

Ivo Wester
Fiscus
Ivo doet dit jaar een pre-master Econometrie en de functie fiscus is hem dan ook op het lijf geschreven. Als fiscus beheert hij het geld en gaat hij er dit jaar voor zorgen dat het goed wordt besteed. Naast de boekhouding is hij ook verantwoordelijk voor de financiën en de begroting.

Tim Elbers
Evenementen I
Tim studeert Industrial Engineering and Management. Hij stuurt de eerstejaars commissie COSMO aan en onderhoudt hij contact met deze commissie. De COSMO is verantwoording verschuldigd aan Tim en heeft een ondersteunende rol bij grote activiteiten. Daarnaast is hij dit jaar verantwoordelijk voor de interne en externe evenementen zoals het STAR feest.

Joost van der Wal
Evenementen II
Joost studeert, net als Tim, Industrial Engineering and Management. Met zijn enthousiasme zal hij STAR representeren bij de eerstejaars tijdens het petitieweekend. In deze starsome week zullen alle eerstejaars officieel een club worden. Er wordt dan onder andere een inzamelingsactie voor Stichting STAR gehouden. Daarnaast stuurt hij de jeugdsportcommissie aan en onderhoudt hij contact met deze commissie.

Joséphine van Klaveren
Evenementen III
Last but not least hebben we Joséphine. Zij studeert Sociale geografie & planologie en doet dit jaar een minor Entrepreneurship.  Zij zal zich dit jaar bezig houden met de maatschappelijke heldentaken en daarnaast is zij verantwoordelijk voor de ouderencommissie. Deze commissie zal volledig in het teken staan van de ouderen in stad en ommeland en zal zich bezighouden met het organiseren van activiteiten voor deze doelgroep.

Ben jij lid van Albertus en geïnteresseerd om je als bestuurslid in te zetten voor Stichting STAR, maar heb je nog vragen of wil je graag wat informatie, kun je ons hier altijd voor benaderen. Spreek ons eens aan of neem per mail even contact met ons op.