Het bestuur

Het bestuur van Stichting STAR bestaat zeven studenten van R.K.S.V Albertus Magnus. We zullen ons op deze pagina even kort aan jullie voorstellen.

Bestuur Stichting STAR 2017-2018 v.l.n.r.: Max van den Berg, Susanne den Otter, Tom Kooi, Eline Pepping, Job Spenkelink, Eline Cornelisse en Ruben Binnekamp.

Het Bestuur 2017-2018 bestaat uit:

Susanne den Otter
Praeses
Susanne studeert Nederlands Recht en als praeses is ze het aanspreekpunt namens het hele bestuur, zowel binnen Albertus Magnus als daarbuiten. In deze functie zorgt ze voor de taakuitvoering van het bestuur en zit ze de vergaderingen voor. Daarnaast  stuurt ze de rest van het bestuur aan en onderhoudt ze het contact met het bestuur van Albertus Magnus.

Max van den Berg
Vice-praeses
Max studeert Geschiedenis. Hij is vice-praeeses van Stichting STAR en daarmee eindverantwoordelijk voor alle sociale media berichten en de stukjes in de ledenmail en de Bokaal. Daarnaast zorgt hij voor het onderhouden van het contact met de senioren van Albertus Magnus en het verzorgen van de website.

Eline Cornelisse
Abactis
Eline studeert Communicatie en Informatiewetenschappen en de functie van abactis is haar dan ook op het lijf geschreven. Eline schrijft de notulen van de wekelijkse vergaderingen en daarnaast is ze verantwoordelijk voor het schrijven van de STARmail en het bijhouden van het ledenbestand.

Tom Kooi
Fiscus
Deze masterstudent studeert Biomedical Engineering, maar hij is ook onze man van de cijfers. Als fiscus beheert hij het geld en gaat hij er dit jaar voor zorgen dat het goed wordt besteed. Naast de boekhouding is hij ook verantwoordelijk voor de financiën en de begroting.

Eline Pepping
Evenementen I
Eline heeft eerst International Business and Languages gestudeerd, maar doet nu een pre-master Change Management. Met haar enthousiasme zal ze STAR representeren bij de eerstejaars tijdens het petitieweekend. In deze starsome week zullen alle eerstejaars officieel een club worden. Er wordt dan onder andere een inzamelingsactie voor stichting STAR gehouden. Daarnaast is ze dit jaar verantwoordelijk voor de interne en externe evenementen zoals het STAR feest.

Ruben Binnekamp
Evenementen II
Ruben studeert IT-Recht en is verantwoordelijk voor onze subcommissie de COSMO. Hij stuurt de eerstejaars commissie aan en onderhoudt het contact met deze commissie. De COSMO is verantwoording verschuldigd aan Ruben en heeft een ondersteunende rol bij grote activiteiten.

Job Spenkelink
Evenementen III
Last but not least hebben we Job. Na zijn bachelor Biomedische Technologie doet Job nu een pre-master Technische Bedrijfskunde. Hij zal zich dit jaar bezig houden met de maatschappelijke heldentaken en daarnaast is hij verantwoordelijk voor de ouderencommissie. Deze commissie zal volledig in het teken staan van de ouderen in stad en ommeland en zal zich bezighouden met het organiseren van activiteiten voor deze doelgroep.

Ben jij lid van Albertus en geïnteresseerd om je als bestuurslid in te zetten voor Stichting STAR, maar heb je nog vragen of wil je graag wat informatie, kun je ons hier altijd voor benaderen. Spreek ons eens aan of neem per mail even contact met ons op.