19, 20, 21 en 22 april stadjersweek!

19 tot en met 22 april organiseert Albertus Magnus de Stadjersweek! Vier dagen lang worden activiteiten georganiseerd die in het teken staan van de band tussen Stadjer en student. We delen immers al 120 jaar deze mooie stad met elkaar!
In de Stadjerweek worden activiteiten georganiseerd voor alle doelgroepen in de stad Groningen.
Tijdens deze activiteiten wordt er geld ingezameld voor de Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis UMCG. Met het geld dat opgehaald wordt, steunen wij deze prachtige lokale stichting met het realiseren van een nieuw project.

WOENSDAG 19 APRIL
De Stadjersweek zal deze dag letterlijk worden afgetrapt tijdens Soccerhouse op de Vismarkt! Naast het voetbal zal er ook een sport- en spelmiddag plaatsvinden voor de jongere kinderen van de stad.

DONDERDAG 20 APRIL
Op donderdag wordt er een rondvaarttocht georganiseerd voor de iets oudere bewoner van de stad. De dag zal worden afgesloten met een benefietconcert op de Vismarkt. Het benefietconcert begint om 20:00 met bovenstaande artiesten en zal een daverend succes worden! Tijdens het benefietconcert wordt ook een kledingmarkt georganiseerd. Hier wordt kleding verkocht wat ingezameld is door onze leden! De opbrengsten van de kledingmarkt en het benefietconcert gaan ook naar bovengenoemd goede doel.

Line-up:
– Wander
– Joost Marsman (bekend van IOS)
– Lustrumband
– Swifty
– Erik Mesie (bekend van Toontje Lager)
– Flu Fighters

VRIJDAG 21 APRIL
’s Middags wordt er een daklozenlunch georganiseerd op de Vereniging. Daarnaast zal de Lustrummusical voor het eerst worden opgevoerd deze dag! Hierna sluiten we de dag af met een Open Avond, waarbij iedereen welkom is een kijkje te nemen op Albertus.

ZATERDAG 22 APRIL
Zaterdag wordt de Stadjersweek afgesloten met de finale uitvoering van de Lustrummusical die je niet mag missen!
Het belooft een fantastische week te worden met voor ieder wat wils. We zien jullie tijdens de Stadjersweek!