Kleding inzamelen

Zoals jullie weten proberen wij, Lustrumstadjerweekcommissie en Stichting STAR, zoveel mogelijk geld op te halen voor Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis UMCG. Om dit te realiseren, organiseren we samen met Lustrumaxie een kledingmarkt op 20 april. Hiervoor hebben we jullie hulp nodig!

Hebben jij en je huisgenoten nog kleren die jullie nooit meer dragen, maar nog wel in goede staat verkeren? Geef jullie huis dan op door een mailtje te sturen naar stadjersweek@albertus.nl, dan komen wij de kleren bij jullie huis ophalen!

Door je kleding in te leveren maak je kans op mooie prijzen! Hoe meer bruikbare kleding je inlevert, hoe meer loten je namelijk krijgt voor de Lustrumloterij. De kleren worden opgehaald per huis op de volgende huisavonden: 14, 21 en 28 maart. De exacte tijden volgen nog nadat alle inschrijvingen binnen zijn.

Groetjes Stadjersweekcommisie Komt Goud & Lustrumaxie