MOVE zoekt projectleiders

Move zoekt projectleiders!
Stichting Move organiseert kortlopende projecten (4 maanden) waarin studenten en kinderen uit minderbedeelde wijken elkaar en elkaars leefwereld leren kennen en de kans krijgen hun talenten verder te ontwikkelen. Studenten fungeren binnen het project als projectleider en de kinderen hebben de creatieve leiding, zij bepalen wat er gebeurt.

Samen komen jullie tot een concrete vernieuwing die vervolgens . ook gerealiseerd wordt,
bijvoorbeeld een chillbank op het schoolplein, een bijzonder kunstwerk of een swingend buurtfeest. Tijdens de verbindende activiteit nemen jullie de
kinderen een dagje mee in jullie
leefwereld; samen sporten, een bezoek aan de hogeschool/universiteit of een kijkje op een vereniging.

Wil jij samen met kinderen iets betekenen voor hun buurt in jouw stad? Meld je dan aan vóór 24 maart 2017 (individueel of als groepje 4-6) en leer je eigen project managen, ontwikkel je talenten en vergroot je netwerk! Uiterlijk 1 april 2017 starten we weer met een aantal Move-projecten in Groningen, ben jij er klaar voor?

Voorbeelden van projecten kun je vinden op www.stichtingmove.com
Aanmelden of meer info? Stuur een mail naar: foke@stichtingmove.com