Vinkhuiswerk

Wil jij je CV boosten en zou je wiskunde op VMBO niveau aankunnen? Vinkhuiswerk is op zoek naar vrijwilligers die op het Werkman College VMBO bijles kunnen geven aan VMBO-leerlingen op het gebied van wiskunde en rekenen. In eerste instantie geef je bijles aan één leerling, maar dit is eventueel uit te breiden wanneer er meer animo is. Het zou fijn zijn als je één uur per week bijles kunt geven op de dinsdag- of de donderdagmiddag.

Dus heb je affiniteit met onderwijs en bijles geven of lijkt het jou leuk hier meer ervaring in op te doen? Stuur dan jouw motivatie naar STAR@albertus.nl