Kids United

Afgelopen woensdag hebben we het bedrag dat is opgehaald met het STARfeest aangeboden aan Kids United. Deze avond stond geheel in het teken staan van Stichting Star en het goede doel dat wij die avond steunen: Kids United. Kids United zorgt ervoor dat kinderen met een verstandelijke en lichamelijke beperking kunnen voetballen. Helaas is een maand geleden hun clubhuis afgebrand en kunnen zij hierdoor niet meer op hun eigen locatie trainen. Er is een tijdelijke oplossing gevonden voor de kinderen, maar er is geld nodig om een vaste oplossing te vinden.

We hebben gekeken naar een training en daarna de cheque overhandigd. In de nabije toekomst zullen we vaker contact hebben met Kids United.